Uggly Betty and Deseperate Housewives = Kvällen

image544
Just nu sitter jag fastklistrad framför tvn med datorn i famnen. Vilket är bäst? Uggly Betty eller Desperate Housewives? jag kan säga att mitt favvo program är desperata fruarna, som sagt det är lite mera dramatiskt och händer lite mera här och där! Dagens dos av träning var helt perfekt! Först gick jag och mathias på ett core pass, som var alldedes lagomt långt, det höll på i ungefär 35 minuter, men jag kan säga att det tog på magen. Det känns rejält när jag skrattar lite. Fast det betyder ju bara en sak, en väldigt otränad Mathilda! Men det är just det jag ska ändra på nu, så det kommer att vara lite jobbigt dom första veckorna! :) Efter corepasset gjorde även mamma oss sällskap på bodycombaten. Mathias tyckte väl inte om det passet särskilt vidare, men jag gillar det! Tempo slag och sparkar! Värt att prova på.

Nu längtar jag otroligt mycket till nästnästa vecka då det är dags för klassen att ta oss neråt till våran kära huvudstad Stockholm, för lite studiebesök och shopping. Det finns så otroligt mycket som jag vill köpa nu, men jag lär vänta tills dess.
image543

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0