Trött människa

Det kan jag säga att jag är! Trött efter en lugn och sansad helg, det kan man faktiskt också vara. Kom precis hem från bion, vi kikade på 21. Den var faktiskt riktigt bra! Las Vegas tror jag nästa resa att planera blir? ;) Jag kan ju alltid hoppas. Imorgon är det måndag igen och dags för nya tag! Hela klassen och allt är tillbaka, så det blir ju en spännande vecka med flera nationella prov i engelska. Nu önskar jag att det kommer lite  vårväder, så man inte är så deppig hela tiden på grund av vädret. Det är ju inte särskilt roligt med snöslask och regn. Så, skicka hit våren! Imorgon är det 2 månader precis till vi drar till Turkiet, det kommer nog bli riktigt roligt! eftersom vi är ett jädrans gäng som åker tillsammans:) Jag längtar redan eftersom den bruna färgen på kroppen är ju nästan i princip försvunnen känns det som, det kommer deffinitivt att kännas så på onsdagkväll när brorsan kommer hem ifrån Thailand Fyfan. Imorgonkväll är det ju även den dära muf-saken i Gävle som dom ville få med oss i, men frågan är ju om vi kommer att gå på det. Får snacka med Simone om det i skolan imorgon. haha

image489

Kommentarer
Postat av: kurvan

härlig bild :) :D

2008-04-14 @ 08:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0