TRÄNA TRÄNA TRÄNA!

image541
Som sagt! Här sitter jag bara och väntar på att det ska bli dags för träning! Grymt taggad är jag, core och body combat är det som står på schemat idag. Det är så fint väder så jag nästan vill ta mig en promenad till sandbackapark! men om jag gör det så får väl förmodligen mathias bära hem mig, så det kanske inte var sådan bra ide! Idag har hag även gjort ett tredje försök på att färga löshåret, men som sagt det är fortfarande för mörkt för mitt ljushuve! så jag tror att jag kastar ner det där jävla håret i någon låda och glömmer det. Här sitter jag och bara väntar på att få åka och träna medans älskligen ligger bredvid och snarkar och sover.. men snart lär jag få lite fart på han så vi hinner till träningen.
Skriver senare och berättar hur ont jag har i kroppen :)
Hej så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0