Onsdag

Hejsan, Det blev som sagt dåligt med uppdatering igår. Det är bara för att jag hade så mycket att göra! Så var det så mycket bra på tvn :) Först var vi på Gevalia på studiebesök med skolan och drack kaffe, sen efter det så slutade vi för dagen så jag följde med Isabelle hem, så lagade vi lite spagetti och köttfärssås, sen blev jag kvar där till halv sex tiden ungefär. Riktigt mysigt. Sen när jag kom hem fick jag för mig att jag skulle sy, så jag letade på mamma gamla jeans klänning, som jag har haft planer på förr att sytt om. Så jag började klippa lite och sy och stryka. och sen var det klurt! och det blev en jeans jacka! rejält snygg. Efter det var maten klar, så jag käkade med mamma och pappa, sen ville pappa ha med mig på en promenad så det var väl bara att ställa upp. Fast det var ju som sagt grymt skönt väder igår, så det var riktigt härligt att få komma ut lite. Då gick vi förbi MAXI för att köpa lite hårfärg. för jag fick en idé att färga mitt gamla mörka löshår, och se vad reslultatet skulle bli, och det blev possitivt! fast fortfarande för mörkt, så jag ska färga det en gång till idag och se vad som händer :)

Nu är det dags för skolan. Ha en bra dag:)

Gårdagen.
image508image509
image510
image511image512
image513

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0