Kvälls skrivning..


image548
Idag blev det ett litet kvällsinlägg, har inte haft tid och skriva något på dagen idag. Har faktiskt haft rätt mycket för mig. Det började med skola som vanligt, slutade runt halv 3 ungefär. Sen gick jag och bellsan hem till mig för att ta oss i kragarna och baka lite! och som sagt när det var färdigt hade vi en smarrig kladdkaka framför oss! Så vi dukade ut på baksidan med kladdkaka och glass. sen käkade vi en hel del. Underbart väder fick vi även idag, så det blev någon timme sittandes på baksidan med kladdakaka och snack! Mycket trevligt lär jag säga. Efter det bjöd pappa på en himla god tjockpannkaka! Sen efter allt jag ätit idag kände jag att det behövdes en promenad, så jag traskade på den vanliga petersrundan så när jag var vid stan ungefär mötte jag upp Alemandia så sedan blev det en hel del snack med henne också, så visade hon mig deras nya lägenhet rejält fräsch lär jag säga att den var! Kommer att bli kanon mysigt där :) Och nu ligger jag här i sängen och kikar på dom fyra brudarna i Manhattan, som sagt sex and the city. Ikväll får jag även sova utan min gofis eftersom han jobbar dygn och då får jag tillbringa min härligt långa sovmorgon till halv 11 helt ensam, stackars mig..



Och sist men inte minst, MATHIAS I´M FUCKING LOVE YOU :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen går det att skriva, gick ju inte att skriva igår ju! nu sitter man och myser med en kopp kaffe och väntar tills dygnet slutar, för då får jag åka hem till dig bejbi ;) looove u!

2008-04-24 @ 07:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0