Kasta hit våren och på med solglasögonen

Ja jävla snö och vara dryg säger jag bara. haha vad jag klagar. Ja min dag har ju varit rolig, har bara legat i soffan och sovit ätit halstabletter och kollat på tv, en sväng kom jag ut i alla fall, jag och linnea gick en sväng till prix och handlade lite, så när mamma kommer hem blir det glass och annanas! mums. sen har jag även pratat lite med kickan i telefonen, härligt att vi jobbar ungefär lika länge i sommar, så att man slipper lida själv 6 veckor inomhus. Inte för att vi jobbar på samma jobb, men man vet att det inte bara är en själv som sitter inne när solen lyser ;) Har smsat lite med broder min även som är i thailand, dom har det hur bra som helst. OCH JAG ÄR HUR AVUNDSJUK SOM HELST OCKSÅ, men något som gjorde att jag blev lite glader var att han skulle köpa hem 2 par ray-bans wayfarer till mig. Ett par svart och ett par vita, Jag har ju ett par bruna men dom är inte äkta så det är alltid roligt med 2 par till :)
 image481

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0