Godmorgon Godmorgon..

Nu sitter jag i skolan och har för ett tag sedan blivit klar med matteprovet. Jag vet inte riktigt hur det gick, några rätt får jag nog :) Hoppas jag! Idag är det Mufmöte, men jag tror inte jag tänker gå, orkar inte slösa 60 kronor på att åka buss. Så har jag massa andra saker att göra. Den här veckan är jag grymt sugen på att ta en trip till lager 157. Fast vi ska som sagt även till Stockholm med skolan 2 gånger nästnästa vecka! Så jag känner även att jag vill spara pengarna tills dess. Idag kanske jag ska ta mig mod att träna pump med mamma på hälsocenter. men vi får se hur jag gör. Sverige bjuder även idag på en härlig soldag! 
image529   


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jättefin bild :)

2008-04-21 @ 09:55:59
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0