Ensam i sängen

Jävla skit vad jag hatar sådana där slut som det blev i Prison Break nu. Gör inte ni det?  Blir så irriterad att jag lär vänta en hel vecka till för att se hur det går för grabbarna. men en sak är säker, att jag får sova utan grabb inatt eftersom att han sover i Gävle för att han ska jobba! USCH jag gillar inte att sova ensam i alla fall. Huvudvärk har jag nu också, så nu ska jag göra mig klar för sängen. Vi har även lite sovmorgon imorgon, så jag får sova en timme extra. TACKAR. Godnatt åter en gång.

JAG ÄLSKAR DIG MATHIAS :)
PUSSAR PÅ DIG GURKAN!

Kommentarer
Postat av: thias

kom hit så ska jag pussa ögonen på dig, så huvudvärken går över baby ;) *PUSS PUSS*

2008-04-14 @ 23:13:22
Postat av: mathilda

Ja tack! Bästa botningen någonsin dina pussar älskling :)

2008-04-14 @ 23:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0