En Solig Torsdag I April

image520
image521
image522
Fika och kalas blev det efter skolan hemma hos Simone idag, Mycket trevligt, man tackar för gott fika :) Idag kan jag lova att jag har fyndat! köpte hela tredje säsongen av sex and the city på Åhlens för endast 60 kr?! 70 % på allt, är det där nu, men jag tror att dom stänger igen imorgon, så det fanns ju inte särskilt mycket kvar. Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 10 i 7 så att  jag får åka iväg och träna. Det behövs verkligen, har egentligen ingen lust alls känner jag, är på lite irriterad humör! men det kanske går över om jag får träna lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klippp bort mig vare ja, !!!!

2008-04-17 @ 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0