So you think you can dance?

Är i skolan och väntar på att våran praktiska marknasföringslektion ska börja. Har ingen aning om vad vi ska börja att arbeta med. Nu när vi är halvklass kan vi ju inte fortsätta att jobba med våra produkter.

Sen har vi bara Företagsekonomi och Datarkunskap kvar.. Med christer, jävligt roligt! avisst.. 

Drygare lärare får man leta efter. Verkligen expert på att förklara saker....


Idag ska jag ta och följa med mamma min och träna på Sandbacka!

Vi ska träna dans-aeribics. haha det kommer nog bli riktigt roligt, mamma lärde mig dom första stegen igårkväll till idol, så det kommer nog bli riktigt roligt! Men hur bra det kommer att gå det vet jag inte! :)

Efter det får hon skjussa mig till mathias så får jag vänta där till min innebandyträning på hammar börjar.
Vi slipper förmodligen vårat biptest idag, eftersom vi har seriepremiär på söndag. Så då behövs det lite annan träning inför det. 
På Fredag är det modevisning inne på Galaxen klockan 3. Eller modevisning och modevisning. Hur oseriöst som helst men vi ska ju visa upp kläder från second-hand butiken satt. Men det kommer att blir riktigt roligt tror jag!   
                                         
                                                                            
Jag och mathias pratade om att åka utomlands igår. Gud vad skönt det skulle vara, och sjukt mysigt!
Men man lär ju ha pengar till det också. Så vi får ta och vänta ett tag till. Men någon gång så blir det!
Och det kommer att bli perfekt.
image17

Dagens miffo - Nathalie Ringwall, för hennes låtsaskompis har 6000. Var menat låtsaskusin ;)
Adjö!


Kommentarer
Postat av: nathalie

HAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAA, skit kewl..!!!;)

2007-09-26 @ 09:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0