morgontrött som aldrig förr

Kom precis till skolan. Nu startar vi dagen med en Svenska lektion. är väldigt trött! Skulle helst av allt bara vilja åka hem och lägga mig igen. Vi går ända till 16:55 idag usch vad jobbigt. Det känns som att jag skulle kunna somna när som helst. Nu när vi bara är halvklass så har vi fått en ny uppgift i försäljning och service. Nu ska vi för första gången få arbeta självständigt. Vi ska ta och bygga om gallerian i Sandviken byta ut alla affärer. Göra om till i stortsätt vad vi vill.


Idag ska jag inte göra något speciellt. Ska ta en fika med Madeleine och Ida lite senare emot kvällningen bara. Och snacka lite skit.  Annars ska jag väl bara vara med min sötnos-mathias. 

  Nu ska jag nog gå och försöka få mig en koppvarmshoklad.
Heyda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0