En varm höstdag i september

Nu blev det en vanlig blogg tillslut som jag hade gjort från början. Mycket lättare och inte lika "tjejseriöst" som på tjejsajten.. för där blev lite mer modeinnriktad märkte jag efter ett tag. Är i skolan nu och nu är det dags att springa 2,4 km sjukt taggad! jovisst..
Sen ska jag hem och slappa lite bara..                                                                            

         Äntligen hemma, sitter fötillfället med en varm koppkaffe och kikar på lite O.c. Det var sjukt jävla jobbigt och springa! Konditionen är inte på topp kan jag lova. Men det är faktiskt inte så konstigt, eftersom jag har fuskat med fysträningen hela sommaren. Har kanske tränat 2 gånger i snitt! Ikväll så kommer det inte att hända så mycket. Förmodligen så blir det lite film och sen inte så mycket mera!
Snart ska jag väl ta och ringa till kickan också, hon har väl slutat vid det här laget..

Min förra blogg var www.thilde.tjejsajten.se
där kan du kika om du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0