lite tjött!

Igår blev det bara en makalös chill kväll hos kickeluran, väldigt skönt. Bara att vi typ snora och hosta ner varandra, båda mår ju inte sådär skit bra eller. var väldigt duktig och gjorde en storstädning i rummet, så mamma och jag gjorde det lite mysigt och sådär!:) Albatjejerna vann matchen idag med 7-5 i allfall! bradet tjejer.. Medans jag bara ligger hemma och degar i soffan med godiispåsen och thias :) Blev lite bubbelbad idag också.. konstigt nog så var det mathias som ville bada och inte jag, tror jag aldrig har hänt förr!  Imorgon blir det praktik. men nu blir det tv med mami och thias. aadjo!
image67 

Kommentarer
Postat av: kick

du är så snygg mattan ;D
tack för en mysig gävletripp idag :D

2007-10-15 @ 20:35:43
Postat av: mathilda

men detsamma kickeluran:)
ja oja väldigt bra! mycket nödvändigt köpte vi, iallfall DU! ;) haha

2007-10-17 @ 19:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0