Egypten

Äntligen skulle man kunna säga att det är bokat och färdigt.  Jag mathias och peter var på ticknet idag och och bokade resan till Egypten. Hotellet vi hade kikat på på internet var helt slut. Så det blev ett helt annat som var grymt mycket finare :) men dock lite dyrare, men det var byggt i år så det var väldigt nytt och fräsch! Jag blev aldeles pirrig i magen när vi satt där. GUD VAD JAG LÄNGTAR! vi ska åka den 21 mars. Så det är ju ett tag kvar, men det är bara bra för då har man verkligen något att se framemot :)


Så missar jag ju inte Kickans 18 år dag heller!! Och  det är sjukt bra!
Men det är SJUKT mindre bra att jag missar Lovans :/  och det suger verkligen..
men men.

Ikväll ska jag träna innebandy  satans vad roligt det ska bli :)
Sen ska jag till mathias och bara längta mig bort till utlandet, sol, bad och mys med den gutten? kan inte bli det minsta bättre alls!
älskar dig gofis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0