åh vad jag älskar att vara sjuk!

Snorig, ont i halsen och örat. det är väl riktigt roligt det, avisst. Jag blir så rastlös av att bara ligga hemma och glo på tv helt ensam, usch vad tråkigt det här är! Nu har jag missat två dagar på min praktik också, det är lite tråkigt. Men i måndags var det nästan så jag gick hem för jag inte mådde så bra. Så hade endå inte klarat av att vara där igår och idag. Vi får se hur det blir imorgon. jag lär ju i allfall ta mig till skolan till skofotot. idag fyller även min kusin år, jag såg faktiskt riktigt fram emot att åka dit och träffa alla släktingar, äta och fika lite, men så får jag nu inte följa med bara för att jag är sjuk :/ Så då får mathias göra mig sällskap hemma istället framför tvn. 


 


Kommentarer
Postat av: Frida

Nu får du ta att friska upp dig Mathilda!Du kan ju inte ligga och vara sjuk när praktiken är. Hoppas du frisknar till snart =)

2007-10-11 @ 19:49:49
URL: http://fridalytter.blogg.se
Postat av: mathilda

jotack frida!:)önskar inget annat än att bli frisk nu faktiskt, sjukt segt! men men snart så!:)

2007-10-11 @ 20:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0