merry christmas

God jul allihopa!
Igår var det kalasmysigt hemma hos Maud och Håkan. Stor julstämmning med julmat och julklappsöppning, mathias fick öppna alla hans julklappar då föruttom dom ifrån mig och mamma och pappa :) dom får han ikväll..
Vi spelade även bingolotto, vi hade ungefär sammanlagt 10 lotter där? inte en enda vann.. helt otroligt dåligt, haha
Nu när jag tittar ut igenom fönster ser jag bara lite frost på backen, GE OSS LITE SNÖ. julstämmningen är inte på topp utan snö. Imorse vaknade jag i alla fall med gobiten bredvid mig, så gick han och hämtade min morgonklapp som jag fick öppna, och det var jätte fina underkläder som var alldedes juligt röda med spets:)
Sen fick jag ju även en klapp i sockan av mamsen och papsen, det var en sätt med body-lotion och allt som hör till! perfekt det, resten av klapparna får jag öppna ikväll hemma hos mormor :) Mathias åkte för ett tag sedan, eftersom han börjar att jobba klockan 1, men han ko  mmer ju runt 9 tiden till mormor:) Klockan tre ska jag vara där, så då blir det Kalle och sen vänta på att maten ska dukas fram..
Men ha en riktigt bra dag! puss puss image207

image208
image209
image210image211


image212


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0