Första advent

Den här dagen hade varit planerad ganska länge, men det blev alls så som det var sagt. Jag och mathias hade planerat att först gå på julmarknaden sen skulle vi kika på tjejernas dansuppvisning sen skulle vi åka in till gävle och kika på alba-ggik. Men sen fick jag reda på att jag skulle ha match,
men så i onsdags ringde mormor mig och frågade om jag ville hjälpa henne och sälja hennes julkransar på julmarknaden, och då ställer jag ju självklart upp!
Så det blev varken någon match för mig att spela eller att titta på, så hoppas jag att tjejerna var riktigt duktiga att dansa! =)

Det gick bra med kransarna iallfall, vi fick alla sålda så fick jag 500 kr av henne :)
alldeles för mycket tycker jag, man vill ju bara vara snäll att hjälpa till,men mormor är ju envis så det är bara tacka och ta emot!
Jag frös som satan gjorde jag ett tag men det fick jag stå ut med,
 Idag fick jag två decemberpresenter av thias :) skumtomtar och fotmassage, så dags att komma hem och ge det han har lovat nu! :) och ett bubbelbad skulle inte heller sitta fel, är fortfarande lite frysen av mig.

Färnbo i lördags var kanon trevligt!
måste vi göra om tjejer:)

jag och erkis :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0