En riktig slappdag

Idag har jag bara tagit det lungt, sov väldigt länge.. sen tog jag och mathias med oss Dede på en långpromenad hem till mig i vallhov, stackarn var helt slut när vi var framme, Sen har jag bara tagit det lungt..
Och nu kikar jag Lisa och mamsen på sweet home alabama. thias kommer väl sen någon gång..
gårdagen var lyckad iallfall! Imorgon blir det till att fira jul med mathias familj, lite julmat, klappöppning och uppersittakväll med bingolotto! Men imorgonbitti ska nog jag och mathias ta oss en tur ut på storsjön med mamma och pappas långfärdsskridskor! det kommer att bli spännande!
PUSS




              
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0