Allt närmar sig bara mer och mer..

Helgen har bara susat förbi! I fredags bjöd mathias ut mig på restaurang vi åt kanon god mat på muligans som patrik hade lagat till ;) gött gött.. Sen åkte vi hem och gjorde mamsen sällskap och kikade på idol finalen! Efter det var det nästan bara att hoppa i säng eftersom jag skulle upp så tidigt. var och spelade sm i Ludvika i lördags. det gick ju faktiskt inge vidare alls! men det var ganska skönt att komma hem på kvällen istället för att sova kvar i några lunkiga lägenheter.. Sen var jag hemma runt 11 tiden, så drog jag till norrsätra och träffade tjejerna som var riktigt taggade ;) härligt de ! Söndagen blev hur mysig som helst kunde nästan inte bli bättre!:) Först väckte mamma mig med en riktigt god frukost  sen fick jag somna en stund tills ida ringde, då åkte jag dit och bakade lite lussekatter med Ida och Eva. Sen blev det även en trip till Valbo, Lämnade tillbaka en av thias julklappar som jag ångrade mig över, så jag lär åka och hitta på något bättre:) Sen skulle egentligen mathias jobba dygn, men daniel tog det åt han istället så han fick komma hem och mysa med mig istället :)
2 veckor kvar till jul, det går så satans fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0