Rabarber och grädde Té, och fyra rådjur på gården

Just nu sitter jag med en stor kopp Té handen och det springer runt fyra rådjur på vår gård och käkar lite äpplen ifrån trädet. Så himla söta! Så har jag även suttit och kikat runt på lite lägenheter till mathias & mig. Och jag hittade en perfekt 2a med öppenspis!!!!!! Sen vet jag inte så mycket mera om den, krävs en stooooor garderob också för att jag ska bli nöjd. Men att de är en öppenspis blir det ett enormt plus för!! Så hoppas att dom hör av sig till oss :)

Annars idag har jag unnat mig 2 timmar spa behandling på hudvårdskliniken. Sen har jag även hunnit med och sökt ett jobb i Thailand med Denise. Jag ringde och snackade med killen som hade lagt ut annonsen, och han lät otroligt possitiv! Så kanske blir ett möte med honom nästa vecka. Mer får ni veta senare om det blir något utav det.. Sen har jag hunnit med lite matlagning, bjöd mamsen och mathias på lite pastagrätäng. MUMS. Sen har jag fått lite en liten dos av min kära vän Mikaela idag också! En kanon dag skulle jag kunna kalla det faktiskt! Nu tänkte jag väl gå och krypa tills kojs tillsammans med min underbra pöjk som redan har somnat heeelt slut efter jobb och träning..
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0