Jag känner hur bloggkänslan börja växa inom mig..

Det är så mycket som snurrar i mitt huvud förtillfället, skulle egentligen behöva sitta framför datorn i flera timmar och skriva blogginlägg efter blogginlägg, eller kanske ett inlägg som blir flera sidor långt?
Har mycket funderingar och idéer som händer i livet just nu. Och miljontals bilder som säger mer en tusen ord om denna underbara sommar. Och förra veckan var jag 90 mil uppåt i landet ute i skogen? Där hände det mycket som jag skulle kunna berätta om..

Och i helgen är det blogawards??
Jag har fått en inbjudan men eftersom jag är allt ifrån en aktiv bloggare förtillfället så känns de inte så aktivt att gå..
Men visst skulle det vara otroligt roligt, iaf att få träffa söta Angelina som jag har gått med två år irad tidigare.. Så vi får se, kanske ångrar mig i sista sekunden.

Godnatt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0