hello my new closet..




Det här hade mamma och pappa fixat till mig när jag kom hem ifrån Thailand, dom förmodade väl att alla mina nya kläder förmodligen inte skulle få plats i min vanliga garderob, så då fixade dom det här i mitt rum :) Jag är hur nöjd som helst. Det är nästan bara nya kläder som hänger där nu, något gamal favorit klänning eller så, får också göra sin plats.

Imorgon ska jag göra min första praktikdag på Lindex i Valbo. Det ska bli väldigt roligt..
Nu måste jag sova.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du/dom köpt klädstången?:)

2010-03-16 @ 23:41:17
Postat av: theres

hur jävla snyggt var inte de då ??!?!?!?!!??++

2010-03-18 @ 22:32:05
URL: http://theresalex.blogg.se/
Postat av: mathilda

det är ingen klädstång egentligen, de är två gardinstänger som dom har skruvat ihop, men dom är säkert från Ikea eller något sådant :)

2010-03-23 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0