1,2.3,4.5.6.7.8.9.10

Dagarna bara går..
Idag har jag haft praktik, som vanligt onsdag,torsdag,fredag. Sen lagade jag och kickan lite mat och sen kom lovisa så kikade vi på paradise och greys. MYSIGT!
Imorgon är det äntligen dags för twilight natten, vi kommer att se första och andra filmen på bio. Det ska bli grymt! Kommer vara skapligt trött bara när det är slut runt 02:00..

Idag fick jag ett väldigt trevligt samtal kan jag säga er, som har lite med Thailand och så att göra. Något sjuuukt roligt, haha. Tänker dock inte avslöja någonting ännu eftersom ingenting är säkert..

Kickan har börjat träna, tror ni hon har dåååååååååliga muskler nu eller, träningsvärk har hon också!

Kommentarer
Postat av: trääänarbruden

och jag kallas även ankan numera.. men bra mattan att du hejar på mig och min träning, jävlar vad muskler jag har nu ;) den där armen är inte att leka med nu inte!

2009-11-19 @ 12:16:16
Postat av: Gissa vem, börjar på F och ska till thai med dig..

bara det inte blir springandes på stranden iförd små tygstycken.. badonkadong. 3 dagar kvar innan det bara är två veckor. CRAZY!! ha kul på bion ikväll. PUSSISISISIS (p.s jag har nu äntligen min väska och kan börja packa)

2009-11-19 @ 16:49:12
URL: http://fridalytter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0