träning träning träning träning

Helt slut efter träningen, för det första så gick det inte alls för bra för våran kedja idag, vi var KASS helt enkelt. sen har jag nyss legat på golvet framför tvn och  gjort 100 sittupps och 100 rygglyft, och då känner jag mig stolt! Det var ida som berättade att hon alltid gjorde det på kvällarna, då blev jag grymt imponerad av henne, och ska nu prova samma sak, men jag lovar er, det håller nog max en vecka! Jag är för slö av mig helt enkelt. Ska väl ta och hoppa in i duschen nu innan baby kommer hem.



Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

hihi det där ser jobbigt ut! Fast kul :P

2009-01-08 @ 23:53:12
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0