I want your closet lady

Hejsan!
Idag var det en jobbig skoldag, den känndes så otroligt lång fast vi bara gick till halv 4. Efter skolan åkte jag och solade en sväng, måste försöka pigga på brännan lite innan det är dags att komma till utlandet. Sen åkte jag och köpte en sallad eftersom jag blev så grymt hungrig och det var inte mathias, så då fick jag äta ensam. Just nu ligger han här bredvid mig och sover så sött så, kanske ska göra honom sällskap en timme innan det är dags att träna! Det skulle ju vara fantastiskt skönt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Eriiza

suck Önskar man borde haft lika mycket kläder/stor garderob full med kläder som Nicole... Tyvärr så är man fattig.. buhu

2009-01-10 @ 21:15:32
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0