pluggpluggpluggplugg.


Jag är trött och har ont i halsen, då går de inte alls bra och plugga. har somnat två gånger under tiden jag försöker att läsa denna historiabok här i soffan, ena gången fick jag springa och ta kall vatten i ansikte och gå ut och ta lite luft och andra gången ringde jag Mikaela en sväng. Var även och provade kläder till modevisningen idag, jag ska gå för Byoung istället för H&M eftersom dom var tvungen att dra sig ur, för att dom inte får vara med för "sverige chefen" sjukt tråkigt. Lite mera plugg ska jag väl försöka mig på nu då.
Hugs.

Kommentarer
Postat av: Du Vet Inte

Hallojj.. hoppas allt är bra..



ville bara kolla läget o önska dig en fortsatt trevlig dag..



Kramisss

2009-04-15 @ 21:17:49
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: kurvan

är det du som lånat ett nitskärp av mig?

2009-04-15 @ 23:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0