Middagsfint i vallhov.






Lite av dagens goda.
Nu ligger jag och mamsen i soffan som två utslagna sillar och kollar på och så kom Polly, har sett den tidigare men skadar aldrig att kolla en gång till, mathias och pappa har tagit ett varsit sovrum och kollar på något annat tråkigt.

Nu ska jag berätta något helt otroligt, jag skrev ju i något tidigare inlägg att min eller mathias kamera var borttappad, efter UF mässan i Edsbyn. Och nu har den kommit till räta! Jag hade glömt den på bussen när vi åkte hem, så en tjej som heter Frida hörde av sig till mig och berättade det, HELT SJUKT!  Jag blev så överlycklig. Så hon kommer in till mig imorgon på praktiken med kameran :) STORT TACK TILL FRIDA!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv ! :)

2009-04-20 @ 21:45:09
URL: http://fridahultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0