Våren närmar sig med stormsteg.


Bild:blogawards.Jag,Ebba,Anja

Idag har jag jobbat, börjat lärt mig mer och mer med alla olika kassor och maskiner. För er som inte vet så har jag börjat extra jobba och ska förmodligen sommarjobba på en spelbutik i stan. Så det är väldigt mycket att lära sig, alla dessa spel, Keno,Lotto. trav och sen alla namn på det och hur det fungerar. Jag kommer nog att bli en riktig hejare på att tippa sen och vinna lite pengar kanske? :) Så idag fick jag en snygg grön tröja som det står I LOVE LOTTO på. Så den ska jag ha på mig imorgon!
Annars idag så bokade jag Stockholmsbiljetter. Sen fikade jag på stan med Malin vi åt en varsin skagenrörabaguett, eller det var min lunch. Kikade runt lite där och så. Sen åkte jag hem en sväng och sen till mikaela för att kolla på hennes och Eriks lägenhet. Den var hur mysig som helst! Perfekt planlösning så där kommer dom trivas bra :) Jag bjöd på glass så blev det en massa prat och tv. Malin kikade även in en sväng. Börjar jobba halv 11 imorgon sen får vi se vad som händer :)

Kommentarer
Postat av: h a n n a m e d i n

vilket fint hår du har:)

2009-04-07 @ 12:06:29
URL: http://hannamedin.blogg.se/
Postat av: Anja

Snygg bild du lagt upp! Hoppas både blir bjudna till nästa års blog awards.



Svar:

Men tack, vad snäll du är! Nja, inte lika kul som Stockholm. Ska mest shoppa och umgås med vänner här i Göteborg. Kram kram.

2009-04-07 @ 23:11:30
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0