Grymt sugen att beställa en dator!



Första datorn är en LG som kostar 4000;-
Andra datorn är en mini dator, en Asus som kostar 2500 ;-
och tredje är en Acer som kostar 3800;-

Jag funderar fram och tillbaka på Asus datorn. den är ju helt perfekt att stoppa ner i väskan och använda i skolan. inte ett dugg tung att bära runt på heller, HELT PERFEKT ALLTSÅ! men, när man är hemma så tror jag att det kan bli sjukt drygt och sitta och knappa på den dära lilla saken. Fast den är ju fortfarande så SÖT!
Sen är dom andra två alternativ också.. Vi får se, antingen köper jag en själv nu, eller så önskar jag mig i julklapp :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har precis köpt en acer, dom är super! Den är så liten och behändig. satsa på en sån :)

2008-11-24 @ 20:03:05
URL: http://susiiieq.blogg.se/
Postat av: fridaaaa

det är den längst till höger jag har, Acer :p

2008-11-27 @ 07:59:47
Postat av: maria

vart har du hittat dom där ? :)

2008-12-26 @ 19:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0