VIPPVIPPVIPPVIPPVIPP KJOLAR!

Tjena Tjena!
Dagen har jag tillbringad framför tvn med kära Alemandia. Lite roligt snack och sånt! Ett tag sedan man träffa bruttan. Hon visade mig även hennes skolavslutningskläder, Riktigt snyggt lär jag säga en jätte fin kläning från Zara :) Du kommer bli snyggast mandis. Sen kom även andra amanda förbi en sväng innan jag cyklade hem för att äta. Så nu sitter jag här framför tvn mätt och belåten och bloggar lite. Har lite huvudvärk, så kanske ska vila en stund. eller som sagt gå och lägga mig.


Här har vi lite snygga volangkjolar från Topshop. Riktigt snygga lär jag säga! Kanske borde ta och beställa hem en sådan, vem? 
Jag gillar nog den jeansblåa bäst!
 image670


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0