Vi vet inte vart vi ska, men vi ska komma dit

Godkväll!image644
Snart är klockan nio och då är det dags att kika på Top model. Idag åkte jag och Kurvan in till Hofors. Men på bussen bestämde vi oss för att inte börja jobba på resultat, vi hinner ju knappt? eller inte jag i alla fall. Så var det lite krångel med hur det skulle bli med lön och så. Så det kändes som det inte var någon idé. men jag han dock inte hem och hinna se på dom som skulle gå på balen. Det var ju lite synd. Trött och sliten är var jag är idag. För en stund sedan fick jag prata ur mig lite med Mikaela också! kändes riktigt bra, länge sedan man träffa flickan :)  

      Den bjuder jag på kickan! ;)   image645                                                                          
             
        


Kommentarer
Postat av: kickan

fy dig mathilda som lägger ut den där hemska bilden ;)haha

2008-05-15 @ 22:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0