4 mars 2008

Har nyss käkat en fantastiskt god mat som jag och mathias har tilllagat, pasta med ädelostsås. Så nu är jag grymt mätt. Så nu sitter vi bara framför tvn och sippar lite fram och tillbaka på alla möjliga olika kanaler, Gossip girl avsnitten har jag ju sett, så nu inväntas bara nio tiden då Gynning dyker upp i tv rutan.

image389
Har även varit inne på monki och kikat lite, hittade en massa härliga kläder som jag gärna skulle få fyllas på i gaderoben med. Så det får väl ta och bli en tripp till Uppsala eller Stockolm någon dag framöver. Lite väl trött på Valbo,Gävle shopping nu faktiskt. Ska försöka att sova i rätt bra tid idag så man orkar upp en till dag till praktiken. Nu är det bara 17 dagar kvar tills vi drar till Egypten, kommer bli så jävla skööönt! Så två veckors praktik sen 4 dagar i skolan sen drar jag :) Underbart
Ha en bra kväll.
.image390


Kommentarer
Postat av: linnea frank

jag har den svarta väskan ;)

2008-03-05 @ 18:47:46
Postat av: mathilda

fatta man ju Uppsala UNGE :)

2008-03-05 @ 22:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0