Skulle man kunna säga att det vankas fest idag?

yes precis! det kan man faktiskt!:) Idag är det fest som gäller. Kan säga att det var ett dundrande tag sedan för min del.. Idag har jag i alla fall varit en trip i gävle med klassbrudsen, hittade ett linne och ett par örhängen bara, ingen storshopping här inte innan studiebidraget har kommit. men men nu sitter jag och väntar på att mor och far min ska komma hem och ge mig lite mat! För sen ska jag ta mig hem till Simone och då blir det drinks och sedan vidare till kurvan och john! men jag tror faktiskt det kommer att bli en ganska lyckad kväll, förutom att min man är på väg till umeå över helgen :/ men nu måste jag börja göra mig iordning! adjööööö

Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud, du verkar inte kunna göra nåt utan din "man".. lev livet istället

2008-01-26 @ 01:55:57
Postat av: M

lev livet, det kan jag säga dig att jag lever livet.. så jävla bra!

2008-01-26 @ 12:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0