Lokalkändis

12: 30 Har en lektion kvar nu, lite redovisning om Påven, om inte våran kära lärare Yvonne fortfarande är hemma med den brytna armen.. Sen ska jag nog hänga med Simone och Kurvan till Gävle och Valbo, har lite arbetsuppgifter att utföra så kanske det blir lite shopping också! tänkte beställa min tid på make up store för sminkningen och det, som jag fick av min snälla storebror i julklapp. Men jag tänkte göra sminkingen och det i februari mars någon gång, så att jag kan ta lite fina sminksaker som sedan kommer passa en brun tjej! ;)

Som sagt, Yvonne var inte här, så vi har lyssnat på en buddist som har snackat om sitt liv, väldigt intressant lär jag påpeka! så under lektionen så har vå även mediterat, och under den tiden kom jag på att jag ska spara pengar!! Så jag ska inte följa med Simone och Kurvan till gävle,valbo, då gör jag bara av med massa onödiga busspengar, och en planerad kjol som jag ska köpa, men den kan jag köpa någon annan dag, och det där med make up store kan jag också fixa någon annan dag!
En bild ifrån Arbetarbladet, jag gillar faktiskt fisk och potatis..
image259

Kommentarer
Postat av: frida

haha inte Aftonbladet Mathilda, Arbetarbladet !! HAHA ;)

2008-01-16 @ 14:07:47
URL: http://fridalytter.blogg.se
Postat av: tillis

haha ojdå! har ändrat det nu frida:)

2008-01-16 @ 14:45:07
URL: http://mathildapet.blogg.se
Postat av: cecilia

Vi har uppdaterat våran blogg nuu:D:D

2008-01-16 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0