Torsdag 21 Februari.

Hemsk tripp till kungsberg skulle man faktiskt kunna säga! Väldigt kallt och bara allmänt tråkigt, så vi fick roa oss i värmestugan i sisådär flera timmar.. bussen skulle egentligen ha gått hem 15:15, till sandviken men vi hade ju precis ingen större lust med att vara i kungsberg i flera timmar till och frysa, så då bestämde vi oss för att ta halv 2 bussen till järbo och sedan vänta där på att 15:00 bussen skulle ta oss hem till Sandviken. men när vi väl var där i järbo var det ju inte speciellt roligt att stanna där i 1 timme, så jag natha ida och frida fick för oss att lifta hem. så vi ställde oss bredvid vägen och räckte ut tummen. Det åkte väldigt många bilar förbi, men tillslut stannade en skruttig gammal minibuss med en gammalgubbe i och frågade vart vi skulle.. Vi tvekade lite först, men sen sa vi sandviken och då sa han jamen hoppa in då, så gjorde vi det:) haha sjukt äcklig bil var det i alla fall. Det var grejer i precis överallt i bilen.  men vi kom ju hem levande så det var ju bra :)
Nu sitter jag och kikar på skärgårdsdoktorn, Riktigt mysigt! Idag kan jag lova att det kommer bli gristräning på träningen, Vi kommer få slita som djur. men men nu ska jag i alla fall göra lite nytta här hemma :) 
Eftersom jag fyller år imorgon så bör det ju vara lite fint här hemma :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0