New york

Hej på er!
Har inte skrivit på hela helgen, så därför tänker jag bjuda er på ett inlägg fullspäkat av en glad mathilda och en härlig nyhet..
Helgen har varit riktigt härlig, lugn och skön förutom mitt lilla besök på sjukhuset. Den doktorn som jag fick träffa var inte frisk på en prick! Såg helt mongolid ut så presentera han sig inte för oss, självklart fick jag medicin av han och så, men jag och mamma kunde inte göra annat än att skratta när vi gick därifrån. Allvarligt nu får Sandviken ta och skärpa till sig. Så kunde jag heller inte vara med på matchen emot Aston heller eftersom jag inte mådde nå bra. Sjukt tråkigt! Hade verkligen sett fram emot den matchen länge..I Fredags hade jag vädligt mysigt hemma hos Linnea med Kickan och Lisa, vi kikade på lite skräckfilm och käkade godis och snackade.. I lördags var jag och mathias på 40års kalas hos grannen Marie. Fantastiskt god mat bjöd dom på i alla fall! Sen då på natten tog jag mig även en sväng till Alemandia och gjorde folket där sällskap. Sen tog jag mig tillbaka hem till Marie då mathias och sebastian  var hemma från krogen, och då hade ju även Linnea hittat hem från Canarie öarna! En jävla neger var hon också :) Så blev kvar där till runt 4 innan jag och mathias gick över gården hem för att sova. 

Jag kan då säga att jag har varit väldigt nere och arg eftersom att nästan alla min tjejkompisar fyller 18 i år och inte jag, Men nu har jag inte den känslan längre! klart att det är tråkigt, men jag klarar mig nog :) vissa fyller ju lite senare än alla andra också ;) twinsen! hehe 
Och nu kommer det bääästa! att det blir ännu en resa inbokad i år! NEW YORK! kan egentligen inte bli mycket bättre va?
Denna resa kommer då förmodligen att inträffa i början av oktober, för att vi ska vara borta från Sverige när broder min fyller 20 :) Sjukt sprallig blev jag när dom berättade det, vi ska åka till Manhattan, och det kommer ju att bli hur häftigt som helst! Så då får vi ju se hur det blir med en resa med tjejerna i sommar.. Det är självklart att jag vill åka med dom, men då måste jag jobba ihop rejält med pengar också.. Själv!!
'SÅ hejdå Sverige jag lämnar 2008 i andra länders händer.. 

Egypten 21 Mars
Turkiet 14 Juni
Resa med tjejerna?
New york  oktober
    
image338

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0