Happy Valentine..

Idag vaknade jag upp bredvid världens gosigase, och självklart så ringde dom från mathias jobb och ville att han skulle komma och jobba, vi som skulle äta en riktigt mysig frukost och ge varandra våra alla hjärtansdag presenter.. men istället så fick vi stressa i oss frukosten, eller jag fick för han drack ett glas cola istället? haha 
På bordet stog det även ett paket från mamsen som det stog "till thilda på alla hjärtans dag, jag älskar dig från mamma" jätte gulligt tycker jag :) jag fick en hudkräm en deodorant och ett jättefint vittnagelack som jag ville ha :) Tycker fatkiskt lite synd om henne, eftersom pappa och sebbe stack till Canarieöarna inatt, och hon fick vara hemma :) så jag ska nog ta och köpa något gulligt till henne! Av mathias fick jag en jätte fin klänning från Carlings som är perfekt till egypt och så fick jag en Merci chokladask så den ska jag verkligen frossa med ikväll sen så fick jag även bodylotion och bodyscrub, tack än en gång för det gubben :)
image351

Igår hade vi även match emot Kvarnsveden vi vann med 12-5, men tyvär gjorde jag inget mål, helt sjukt oflyt hade jag, fick världens finaste passningar så det var bara att lägga i den i målet, men självklart tog målvakten den eller så sköt jag stålpe eller något annat.. Men det får väl bli en annan match :) Jag fick även beröm på våran hemsida för att dom tyckte att jag hade gjort en bra match:) Riktigt glad blev jag när jag såg det!

"Ett speciellt beröm denna gång till Mathilda Peters. Vilken match hon gör. Hon sliter och kämpar genom helamatchen. Grymt. Stort beröm också till fyramålsskytten Therese Sundqvist och till Lisa Grunning."

Nu har jag företagsekonomi i skolan och efter det så slutar jag :) Grymt skönt, Kurvan sitter även och försöker viska något om efterätt efter lunchen hemma hos henne? men jag kanske inte hörde rätt! haha men jag och mathias ska i alla fall ta oss en fika på stan när han har slutat jobbet vid 1, sen ska vi köpa lite blommor till våra nära och kära. Sen har han match idag, så jag hoppas att han också kommer göra en bra match idag, Han kan ju få göra målen :)
image350

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0