Gårdagens

Gårdagen blev faktiskt inte riktigt som jag hade tänkt mig, började med att jag kom hem från skolan, då ordnade jag och mathias lite mat, sen gick vi över till grannarna för att mathias skulle klippa sig, men vi blev även bjudna på lite god glass tårta och kafe. Sen började mathias hår att ramla ner på golvet, hur mycket hår som helst har den karln! men jag tycker att det blev riktigt fint när han blev av med lite kaluffs! :) Sen var det som sagt egentligen meningen att jag skulle träna, men så ringde Lisa och frågade om jag hade lust att följa med henne på bio, för att hon hade 3 st biobiljetter som gick ut idag! och då tackar man ju självklart inte nej till gratis bio ;) Tack för den kvällen Lisa riktigt mysigt var det:) Sen var vi väl hemma runt nio tiden ungefär och då blev det en smarrig kycklingsallad till kvällsmat. Sen hann jag ju även att kika på I huvudet på Gynning. CarolinaG är på G säger jag bara. hahaha  
Men nu är det engelska som gäller.. höörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0