Blondin eller Brunett? Jag gillar mellantinget..



Som sagt så har jag bokat tid hos frissan nu Tisdag på lovet, men kan inte alls bestämma mig om jag ska gå dit eller inte, eller hur jag ska göra med mitt hår? någon förändring lär som sagt ske.. men vad har jag inte bestämt mig för än, har tänkt mig att få tillbaka färgen som jag hade i turkiet, inte flr ljust och inte för mörkt. Men men,vi får se hur det blir.

Helgen känns det som att  jag har umgåts en hel del med min mamma, vi har tagit oss en långpromenad bakat och haft oss, och nyss så dukade vi upp hela vardagsrumsbordet med en massa mackor kex och ost, te och varmchoklad.. det blev våran kvällsamat :) Imorgon är det dags för skola igen, ganska drygt att helgen ska gå så fort. Men på fredag blir det kalas i alla fall..

Kommentarer
Postat av: hihi

allt passar en skönhet

2008-02-17 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0