Vi tog oss tid att ha lite onsdagslyx

Igår blev det en riktigt myskväll.
Jag och mathias tog oss tid till att åka in till Gävle och gå ut och käka och sen gå på bio, Det var verkligen lyckat, väldigt god mat en sjukt bra film och hur mysigt som helst. Vi såg filmen Twilight, den var riktigt bra så den rekomenderar jag absolut! Julen närmar sig mer och mer, jag är nästan klar med alla julklappar har lite smått och gott kvar att inhandla sen är det klart. Så längtar jag väldigt mycket till att få lite jullov också. Det ska bli riktigt skönt. Ska försöka att hinna med så mycket som möjligt. Men nu lär jag fortsätta plugga en stund innan det är dags för träning.
Puss






Kommentarer
Postat av: simpa&erkan

Mathilda Erika Peters! (fint mellannamn) Vi ser dig just nu sittandes och glo ner i bänken? Det vi ville säga egentligen var att, hoppas du får det mysigt o roligt i cafeterian

inatt/i morgongryningen. ;) Men nu tycker vi att du ska pallra dig hit för Vi sliter som djur här i soffan med skolarbetet(hihi!) Godjul i föreskott.

2008-12-12 @ 15:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0