I´m dreaming of a white christmas

Imorse vaknade jag och mathias av att pappa står och sjunger en julsång i dörröppningen, då var det dags att stiga upp eftersom att gröten var färdigkokt och allt stod på plats på julfrukosten. Och som alltid så får man en julklapp i strumpan på morgonen, det spelar ingen roll om man är 5 år eller 17, lika uppskattande varje år. Jag fick mamma mia filmen och en fyra ögonskuggor från isadora. Perfekt. Mathias fick en ansiktscream, han har lånat mammas lite då och då, så hon tyckte det var dags att han fick sig en egen :) Nu är det iallafall full fart i huset. Jag ska nog hoppa in i duschen snart och sen kika på mamma mia :)





Nu känner jag mig väldigt nöjd med mitt bloggade. Så nu skriver jag mera ikväll om vad jag har fått och hur dagen har varit. / GODJUL ÖNSKAR MATHILDA

Kommentarer
Postat av: kille?

Ansiktscream när man är kille?

2008-12-24 @ 18:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0