Det luktar solarium

Just som sagt, ska snarast pallra mig in i duschen. Hatar lukten av solarium, men ibland är man tvungen och lägga sig i fusksolen en stund, färgen kom som sagt nästan tillbaka lika fort som den försvann, inte allt, men lite grann i alla fall, men det går väl bort efter jag har duschat:) Imorgon är det nationella i Engelska som gäller, Hör och läsförståelse, är grymt nervös inför det. Kan ha lite svårt att konsenterar sig när det väl gäller att hänga med.. men jag får göra mitt bästa! om 55 minuter är det dags att sitta fast klistrad framför tvn, för då är det prison break som gäller. Duschen nu! Tack hej

En dagens!
+ lite bilder från helgen..image567




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0