Jag längtar faktiskt inte hem..

Livet är underbart här, det kan nog inte bli så mycket bättre! Klart man saknar alla nära och kära! Men annars så skulle de nog inte kunna bli så mycket bättre :) Vi gör det skolarbete vi ska och vi har annars ett underbart liv. De går så lätt och plugga här också, inte lika jobbigt som det skulle vara hemma vid det här laget. Här kan vi sitta på eftermiddagarna när solen börjar gå ner medan det blir bäcksvart hemma i Sandviken klockan tre typ. man får så mycket ENERGI :)

Kommentarer
Postat av: Pania

sv; kan jag tänka mig. Jobbar du eller bara njuter? :D

2010-01-11 @ 16:41:17
URL: http://paniat.blogg.se/
Postat av: mathias

men jag saknar dig!!!!!!

2010-01-14 @ 23:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0