Rodea Clowns

Nu ligger vi tjejer i sängen och äter popcorn och kikar på thailändstv för typ tredje dagen irad! Det är så skönt och bara vara hemma och mysa, som man gör i Sweden på vardagskvällarna. Idag har vi käkat stuvade makaroner och korv på Picaso! Det var grymt gött, lite sött smakade det dock. Sen har vi varit in i Saladan och växlat in en massa pengar till Bangkok resan, sen så köpte jag mig ett par nya hörlurar till ipoden. Kan behövas eftersom vi har en bussresa på 17 timmar framför oss?
Idag tog jag mig en pedikyr på stranden och Frida tog en massage, efter det blev vi bjudna på vattenmelon av massage tanterna, dom är så söta!
Nu provar jag mina nya hörlurar och ur dom susar det endast Jack Johnson..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0