Här skickar jag hem ett hjärta till er..

Glad alla hjärtans dag alla där hemma!
Idag har vi bara myst på stranden, sen skulle vi åka och prova våra balklänningar men dom var inte klara.. Så vi ska dit imorgonbitti igen. Sen har vi varit ute och käkat med vårat thaigäng. Jag Frida,Denise,Annelie,Linus och Danne. Hur ska vi klara oss utan dom när vi kommer hem? Vi har ju middagar tillsammans varje kväll, sorgligt.. Idag fick jag 3 rödar rosor av Maud som Mathias hade skickat med henne till mig :) Han är underbar.
Nu ligger jag och Frida i sängen och har lite tända ljus, lyssnar på favvon jack Johnson som är äkta thailand musik för oss. Och bara njuter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jack johnson e äkta thai :) o tracy chapman :)

2010-02-14 @ 17:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0