en nittonårig mathilda som har varit tillsammans med världens bästa kille i 3 år idag!

Igår fyllde jag nitton år, Känns ju inte så roligt kanske? Men ett år äldre lär man väl bli! Dagen spenderades det mesta i en bil, eller ett flygplan eller en buss, eller båt. Så var tillbaka på kära lanta runt 21:00 på kvällen. Då vi provade våra balklänningar igen, vilket det var rätt så mycket fel på. Eller bara små fel på min och Fridas och ganska mycket mera på Denise. Sen åkte vi hem med väskorna duschade och avslutade min kära födelsedag på älskade funky fish med väldigt god mat och glass i efterätt :)
Bangkok var fantastiskt i alla fall, har shoppar HUR mycket som helst, som ni får se när jag är tillbaka i Sverige.

OCH till det bästa av allt så har jag och Mathias varit tillsammans i tre år idag! TRE UNDERBARA ÅR :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0