TISDAG 080909

Idag har jag varit i skolan och typ inte gjort någonting? jobbat lite med projektarbete och matte. Kollat resor med kurvis, fytusan vad dom är billiga nu alltså. SÅ JÄVLA SUGEN OCH BESTÄLLA. Men eftersom jag ska bli borta i 3 månader så är det dumt att kasta iväg pengar på en vecka nu.. MEN JAG VILL.

Ikväll har jag myst hemma först med kerran, vi färgade håret och åt kanon god thaimat med mamma och pappa. Sen kom Malin ange och krillan så då kikade vi på Idol och sen andra avenyn. En kanon mysig kväll. Nu är mathias här också.
Klockan rusar iväg ska upp till praktiken imorgon, men blir bara där ett kort tag för sen ska jag till skolan och prova ut STUDENTMÖSSAN! sjukt sjukt sjukt..


Kommentarer
Postat av: maud

e du sugen på resa !!själv åker jag o håkan till cypern på måndag ..Kram

2009-09-09 @ 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0