blogawards 09, vad sägs om lite skärpning på bloggen

Den 17 oktober smäller det.
Jag har fått en inbjudan till blogawards 09! Så snart ramlar det in ett inbjudningskort i brevlådan.
GRYMT ROLIGT! Eftersom det ska vara mycket maffigare och bättre än förra året! Så nu har jag funderat på lite skäprning här på bloggen, skriva lite mera och vara lite mer engagerad.

Igår så blev det utgång iallfall, jag och kickan började hemma hos henne i Boänge och sen tog vi oss en härlig promenad i våra klackar till anna som bor i Östanå. Där det var party för fullt ös. Sen drog vi oss vidare till Lobby. Sjukt lyckad kväll iallfall. Hade otroligt roligt. Imorgon är det skola som gäller. och på tisdag! Sen så har jag praktik på cubus i valbo onsdag,torsdag,fredag! 
Nu ska jag mysa ner mig bredvid mathias och sen sova.

kissandhugs  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0