afternoon tea party, blogawards 2009

Jag vet egentligen inte alls vart jag ska börja med denna Stockholms resa, men det som är mest aktuellt för tillfället är väl blogawards, så tänkte börja och berätta lite om det.
Jag träffade upp Anja efter en härlig promenad genom hela stan letandes efter Café Opera. Sen träffade vi även på Izabelle. Som sedan också hände med oss hela dagen :)

Det började med att vi kom in och fick hänga av oss kläderna. Sen fick vi gå upp och blir sminkade och stylade inför kvällen om man ville det, prova på 1000tals olika sortes cupcakes och andra bakelser. Vi fick en massa prylar och prover från olika företag. Var med och tävlade i olika tävlingar, Anja hade turen och vann ett helt hårstylings sätt värde 1000;-. Någon annan vann en dator, trosor från hanky panky som räckte någon månad typ! Sen hade Topshop modevisning, den varade inte längre än 10 minuter. Men vi fick en liten titt på lite nya kläder som kommer in. Nu är klockan 16:00 och dags att hämta ut våralyxiga goodibag med en massa gött i! Sen tog jag och Anja en promenad i spöregnet till hennes hotell för att göra oss färdiga inför kvällen! Det var Afternoon tea partyt! 



Vi hade ju även turen att bli intervjuad för tv400 när vi skulle rocka rockring!
Dom här två bilderna är från Anjas blogg, så kika in på hennes också hon har lagt ut lite flera :)


Anja när hon fick gå upp och hämta sitt pris på scenén.

Modevising, Tyra Sjöstedt var en av modellerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0