titta jag kan blogga!

Jag är så kass på att blogga nu, jag har typ även skrivit det i alla inlägg innan att jag ska skärpa mig, men men, ledsen att de är en sådan tråkig period. Egentligen har jag väldigt mycket att skriva om känner jag, men jag har ju fastnat i så många tv program som går om dagarna och kvällarna så jag inte riktigt hinner med känns det som! Ikväll ska jag i allafall ut och käka med farmor och farfar! Det ska bli jätte mysigt.. Dom ville bjuda ut mig eftersom jag missar deras guld bröllop när jag är i Thailand, då resten av släkten ska ut och äta god mat :) Så det blir en myskväll med dom. Sen ska jag hem och kolla på deppan och kanske BLOGGA lite till! Lägg ut lite bilder från dom två senaste helgerna.

Nej nu ska jag göra mig klar och ta en promenad till stan för att möta upp F&F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0